Vestfold Antirust

Tlf: 33 33 25 99
Hortensveien 275
Barkåker

Unngå verditap på bilen - Nøytraliserer salt - Miljøvennlig - Brukt mot rust innen industri og skipsfart 

Slik gjøres det

Tørking

Bilen kjøres inn og tørkes hvis den er våt. Den løftes opp og det blir plassert store slanger inn i hjulkassene og under bilen. I slangene blir det så tilført varmluft med godt trykk, og bilen tørkes raskt. Stor kapasitet på tørka.

Rengjøring

Kjøretøyet blir så rengjort ved hjelp av kraftig trykkluft. Vi bruker ikke vann til rengjøring. Skulle det være litt støv og lignende igjen etter rengjøring, så blir dette mettet med olje og vil ikke påvirke behandlingen på noen måte. Deksler under bilen blir demontert. Plast-innerskjermer blir demontert ved valg av plusspakka. Alternativt jobber vi bak dem med spesialutstyr.

Hulerom

Alle hulrom blir så behandlet. Innvendig i kanaler og rammer (på rammebiler) benyttes slanger med 360 graders dyser som trekkes gjennom kanaler/rammer for å gi full hulromsbeskyttelse. I dørene benyttes «spyd» med 180 graders dyser for å kunne styre oljen dit vi vil ha den. Nemlig ut mot dørbladet innenfra og ned mot nedkant av døra. Vi sprøyter ikke på kollisjonsputesensorer, kollisjonsputer og elektriske vindusheiser. Det sprøytes så olje bak plast innerskjermer og i hjulkassene. Fjærfester/støtdemper tårn er viktige områder. Hele hjulhuset dekkes med olje.

Understell

Dører, bakluke og panser tas, og hele bilens underside sprøytes med olje før eventuelle deksler monteres.

Ferdig

Nå utføres eventuelle forhåndsavtalte tilleggsarbeider. Deretter rengjøres bilen før den kjøres ut.