Personbil & Stasjonsvogn
Fra kr 3.900,- Bestill her
Pick-Up, SUV & Varebil
Fra kr 4.300,- Bestill her
Van, Hummer, Excursion, etc.
Fra kr 5.100,- Bestill her
Traktor
Fra kr 3.500,- Ring oss
Bobil, buss & lastebil
Fra kr 5.900,- Ring oss
Prisene over viser til vår standardbehandling som tilbyr fullverdig beskyttelse.
Nedenfor kan du lese mer om utvidede behandlingsformer og relevant service utført hos oss på Vestfold Antirust.
Dette er en tilleggsservice som vi anbefaler ved første behandling. Her demonteres innerskjermene i hjulhusene, og dette gjøres for å rengjøre bedre, samt at vi får dekket hele området bak plasten med produktet vårt. Her beskytter vi både hjulhus, karosseri i hjulbuen, dempertårn, drivstoffrør, varierende rør/kabler og diverse anordninger/fester avhengig av type bil. (f.eks. elektrisk eller fossil)
Vi anbefaler en Hovedbehandling kanskje hvert 6. - 8. år, avhengig av type bil og hvordan kjøretøyet brukes.
Dette er en Standardbehandling, rustkontroll og Hovedbehandling i ett, som innebærer at alt av plastdeksler og innerskjermer demonteres slik at vi kan beskytte bilen slik vi ser best for en varig garantiavtale. Her behandles forskjellige biler med egne program. Noen Teslamodeller har egne rustbeskyttelsessett som monteres.
PS: Vi fører markedets beste garantier!
Vi ser stadig at noen år gamle biler med ramme har mye skitt, gammel understellsmasse og rust innvendig i disse rammene. For å være sikker på at olja kommer skikkelig i kontakt med stålet inne i ramma, så tilbyr vi innvendig spyling med kokende vann. Det er ikke nødvendig å gjøre dette hver gang bilen behandles, men kanskje hvert 5. eller 6. år.
Rammespyling kan være aktuelt på f.eks. disse bilene:
Chevrolet Tahoe, Kia Sportage, Mazda Pick-Up, Mitsubishi L200, L300 og Pajero, Land Rover Defender, Discovery og Range Rover, Toyota 4-Runner, Land Cruiser og Hilux, Nissan Patrol, Terrano, osv.
(Fettlister, ferdig montert)
På mange bilmodeller har hjulbuene over bakhjulene en 90-graders innbrett i karosseriet, og noen få modeller har denne innbretten også foran. Her gjelder det å være føre var, for disse delene er meget utsatt for steinsprut og rust både fra innside og utside.
Heldigvis er løsningen enkel med Anticorr fettlister. De kan klemmes på og beskytter dermed hjulbuene effektivt mot steinsprut og skader i lakk, samtidig som de er satt inn med et værbestandig og korrosjonshindrende fett som trenger inn i plateskjøtene i hjulbuedesignet og hindrer rustutvikling både fra utsiden og innsiden av hjulbuene. Dette vil igjen hindre utvikling av rustroser. Men få dem på tidlig! Er rustrosene klatret forbi fettlista sitt grep, så vil ikke Anticorr alene klare å hindre videre utvikling av disse rosene selv om de fremdeles vil være effektive i sin jobb der de er satt til å beskytte.
Disse fettlistene anbefaler vi på det sterkeste der det er behov.
Sommer/Vinter
Når vi først har bilen på bukk for behandling er det sjelden store tilleggsarbeidet å bytte fra sommer- til vinterdekk og vice versa, så ta dem med!